سرگرمانه

وبلاگ جذاب شامل چیز های زیبا و جذاب برای سرگرم و شاداب شدن

سرگرمانه

وبلاگ جذاب شامل چیز های زیبا و جذاب برای سرگرم و شاداب شدن

سرگرمانه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۶، ۰۹:۵۹ - ماه گیسو
    =)
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۶:۲۱ - محمد امینی
    عالی

عید نوروز۱۳۹۶ مبارک باد.

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۰۸ ب.ظ



سیر: برای گندزدایی و پاکیزگی است
سبزه: موجب فراوانی و برکت در سال نو می‌شود
سیب: فرشته زن، نماد باروری و پرستاری است
سنجد: نمادی از زایش و تولد و بالندگی و برکت است
سرکه: نمادی برای گندزدایی و تمیزی است
سمنو: نماد خوبی برای زایش گیاهی و بارور شدن گیاهان است
سماغ: فرشته بهمن نماد باران و روزی است
تقدیم به همه‌ی دوست داران ایران زمین
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
سجاد صالحی

نظرات  (۲)


سلام و عرض ادب
من تازه وبلاگمو استارت زدم
شمارو دنبال کردم
اگه میشه شماهم منو دنبال کنین
سپاس فراوان

اگه بخواین میتونم یه قالب حرفه ای حتی خیلی بهتر از قالب خودمون با قیمتی بسیار ناچیز واستون طراحی کنم
پاسخ:
سلام ممنون که مرا دنبال کردید من هم شما را دنبال کردم.
سلام تشکر شما هم لینک و دنبال شدید . وبلاگتان فوق العادی عالی است ای کاش بنده هم استعداد و توانمدنی شما را داشتم . به کار عالیتان ادامه دهید.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">